logo

Shawn Gore, momenteel President van CDVI Americas, wordt tevens Group Sales Director. Paul Ramsay, momenteel General Manager van CDVI UK&I, wordt Group Marketing Director.
Deze wereldwijde functies brengen de CDVI Group dichterbij dan ooit tevoren. Het senior leadership team streeft ernaar hun kennis en ervaringen te bundelen om effectiever te kunnen werken aan hun wereldwijde missie. De missie van de Groep is het produceren van hoogwaardige toegangscontroleoplossingen die het leven van mensen veiliger en zekerder maken.

“Ik ben verheugd om deze extra rol als Marketing Director voor de CDVI Group op me te nemen. De marketingfunctie binnen de Groep is de afgelopen vijf jaar enorm gegroeid. Mijn visie is om de ontwikkeling van marketing excellence te blijven stimuleren om onze klanten over de hele wereld de beste informatie en service te bieden.”
– Paul Ramsay, Group Marketing Director

“Als Group Sales Director ben ik verheugd dat ik het mandaat krijg om onze geografisch diverse teams te verenigen. We zijn een unieke fabrikant, omdat we complete oplossingen ontwikkelen, van controllers, lezers, software, biometrie, intercoms, draadloze zenders & ontvangers, automatische deuropeners, plus sloten en aanvullende accessoires. Ons doel is om deze producten aan zoveel mogelijk van onze dealers en integrators te leveren, zodat zij hun klanten een veiligere en meer beveiligde wereld kunnen bieden.”
– Shawn Gore, Group Sales Director

De CDVI Group heeft wereldwijd meer dan 250 mensen in dienst in 18 verkoopkantoren en acht fabrieken. Met het doel om 20% van de inkomsten te investeren in onderzoek en ontwikkeling, probeert de Groep voortdurend aan de top van de industrie te blijven.

A closeup of a man sitting in front of a laptop holding and using a mobile phone to contact technical support

Wees als eerste op de hoogte

Schrijf u in voor onze maandelijkse nieuwsbrief en u bent als eerste op de hoogte van al onze nieuwste producten, aankondigingen, aanbiedingen en wedstrijden.